lørdag 5. november 2011

Ble litt fornøyd da :p

Dette kortet ble jeg faktisk ganske fornøyd
og brukte veldig lang tid!
 Jeg har tatt det note stempelet og stemplet det
på et eget ark helt i bakgrunn og malte det med litt
distress vintage photo så det skulle se litt gammelt ut :)
Så har jeg det samme arket som selve kortet er
og sotet det rundt i kantene og festet et stripe ark på.
Så enda et ark som er det samme som selve kortet og
festet et magnolia stempel på, og malte det! :)
 Her ser du blomstene litt bedre :)
(fra panduro)
 Magnolia stempelet er i fargen distress fired bric
det samme er blomstene. Håret er walnut stain og vingene
har jeg glitret litt :)
Buksen er forresten i fargen vintage photo, det
samme er kanten rundt.
 Her er det bare pestet noen perler (fra panduro) oppover :)
 På det stripede arket er det glitter "lim"
 Her er det note stempelet som jeg har i bakgrunn
og tok fargen vintage photo så det skulle se gammelt ut.
 Og her er baksiden! :)
Her har jeg brukt et notestempel, og tatt
distress vintagephoto rundt i kantene rundt
"hand stamped by" Karianne :)

Hva syns du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar